kernwaarden

Naast het gebruik van kwaliteitsproducten en werken met vakmensen, dragen onze kernwaarden stevig bij aan de duurzaamheid van onze partnership met uw organisatie.

oumaimaenchaima

Wij zorgen voor een perfecte match

Uw gebouw is onze verantwoordelijkheid en wij zoeken daarom het juiste personeel dat bij u past.

Onze medewerkers worden voordat zij in dienst treden volledig gescreend. Dit doen wij om onze kwaliteit, betrouwbaarheid en veiligheid van opdrachtgevers en onszelf te behouden. Wij controleren onder andere op:

  • Geldigheid legitimatiebewijs
  • Verblijfs- en werkvergunning
  • Bewijs van goed gedrag

Na een goede screening volgt registratie waarin elke medewerker een MAS legitimatiepas. Wij werken enkel met eigen personeel en hebben een grote flexpool aan medewerkers. De inzet van onze capaciteit blijft hierdoor gewaarborgd.

Uw klanten zijn onze klanten

Wij trainen onze medewerkers niet alleen op schoonmaak maar ook om bij verschillende gebouwgebruikers in woorden en gedrag betrokkenheid uit te stralen. Onze betrokkenheid is een dienstverlening die als serviceverlening een ‘belevenis’ toevoegt.

Het is onze missie uw klanten, bezoekers en medewerkers ook als ‘onze’ klant te zien. Als onze medewerkers zich inleven in de situatie van uw verschillende gebouwgebruikers en de werkhouding en- uitvoering daarop afstemmen, ontstaan grote meerwaarden.

Betrokken bij onze medewerkers

Als bedrijf zijn wij naast betrokken te zijn bij onze klanten ook zeer betrokken bij onze medewerkers. Zowel op privé als zakelijk gebied motiveren wij onze medewerkers en geven wij ze een kans om door te groeien.

Vizier op de toekomst

MAS dienstverleners is voortdurend bezig met het verbeteren van de organisatie en de processen.

Niet in de laatste plaats om voorbereid te zijn op de toekomst. Immers, wij gaan voor partnerships met onze klanten en doen dat met ons vizier op de toekomst (lange termijn relaties).

Innovatie is voor ons dus een zeer belangrijk onderdeel. Zowel voor onze interne organisatie als voor onze klanten (partners).

Hierin hebben wij veel aandacht voor het blijvend kunnen anticiperen op de klantvragen door het aanscherpen van onze HR, ICT en op onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Daarnaast is kostenbeheersing(meer kwaliteit tegen lagere kosten) binnen de facilitaire sector en dus ook bij MAS, een al om aanwezige topic. In dat kader hebben we reeds meerdere innovaties doorgevoerd.

Robotisering is voor MAS tevens een belangrijk onderdeel en volgen derhalve de ontwikkelingen hieromtrent op de voet.

Flexibiliteit & Proactief

Onopgemerkt nemen wij als regiepartner u zoveel mogelijk werk uit handen. Wij zullen u optimaal ontzorgen en u helpen de gestelde doelen te bereiken. Flexibiliteit wordt hierin uitermate gehanteerd.

Neemt haar medewerkers serieus!

MAS Dienstverleners B.V. behandelt haar personeel met aandacht. Dit begint heel simpel met elkaar groeten en interesse tonen.

Koffie bij een verjaardag is goed voor de sfeer, het kerstpakket hoort erbij en felicitaties bij een geboorte verhogen de feestvreugde. Kortom: MAS neemt haar medewerkers serieus!

Mensgericht schoonmaakbedrijf

Onze ambitie is om het meest mensgerichte schoonmaakbedrijf te zijn! Onze werknemers in uw gebouw hebben de taak hieraan optimaal te werken. Uit de medewerkerenquête blijkt dat aandacht zeer gewaardeerd wordt!

Efficiency

Door onze proactieve houding en efficiënt ingerichte organisatie, zijn wij afwijkende situaties snel en adequaat voor.

Daarnaast zetten wij graag dat stapje extra om de kans op afwijkingen zoveel mogelijk te reduceren tot nul.

Wij doen wat we hebben afgesproken

Wij hebben een open en transparante werkwijze. Wij doen wat we met u hebben afgesproken en maken dit volledig voor u inzichtelijk.

Uw gebouw is onze verantwoordelijkheid en wij zoeken daarom het juiste personeel dat bij u past.

Onze medewerkers worden voordat zij in dienst treden volledig gescreend. Dit doen wij om onze kwaliteit, betrouwbaarheid en veiligheid van opdrachtgevers en onszelf te behouden. Wij controleren onder andere op:

  • Geldigheid legitimatiebewijs
  • Verblijfs- en werkvergunning
  • Bewijs van goed gedrag

Na een goede screening volgt registratie waarin elke medewerker een MAS legitimatiepas. Wij werken enkel met eigen personeel en hebben een grote flexpool aan medewerkers. De inzet van onze capaciteit blijft hierdoor gewaarborgd.

Wij trainen onze medewerkers niet alleen op schoonmaak maar ook om bij verschillende gebouwgebruikers in woorden en gedrag betrokkenheid uit te stralen. Onze betrokkenheid is een dienstverlening die als serviceverlening een ‘belevenis’ toevoegt.

Het is onze missie uw klanten, bezoekers en medewerkers ook als ‘onze’ klant te zien. Als onze medewerkers zich inleven in de situatie van uw verschillende gebouwgebruikers en de werkhouding en- uitvoering daarop afstemmen, ontstaan grote meerwaarden.

Betrokken bij onze medewerkers

Als bedrijf zijn wij naast betrokken te zijn bij onze klanten ook zeer betrokken bij onze medewerkers. Zowel op privé als zakelijk gebied motiveren wij onze medewerkers en geven wij ze een kans om door te groeien.

MAS dienstverleners is voortdurend bezig met het verbeteren van de organisatie en de processen.

Niet in de laatste plaats om voorbereid te zijn op de toekomst. Immers, wij gaan voor partnerships met onze klanten en doen dat met ons vizier op de toekomst (lange termijn relaties).

Innovatie is voor ons dus een zeer belangrijk onderdeel. Zowel voor onze interne organisatie als voor onze klanten (partners).

Hierin hebben wij veel aandacht voor het blijvend kunnen anticiperen op de klantvragen door het aanscherpen van onze HR, ICT en op onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Daarnaast is kostenbeheersing(meer kwaliteit tegen lagere kosten) binnen de facilitaire sector en dus ook bij MAS, een al om aanwezige topic. In dat kader hebben we reeds meerdere innovaties doorgevoerd.

Robotisering is voor MAS tevens een belangrijk onderdeel en volgen derhalve de ontwikkelingen hieromtrent op de voet.

Onopgemerkt nemen wij als regiepartner u zoveel mogelijk werk uit handen. Wij zullen u optimaal ontzorgen en u helpen de gestelde doelen te bereiken. Flexibiliteit wordt hierin uitermate gehanteerd.

MAS Dienstverleners B.V. behandelt haar personeel met aandacht. Dit begint heel simpel met elkaar groeten en interesse tonen.

Koffie bij een verjaardag is goed voor de sfeer, het kerstpakket hoort erbij en felicitaties bij een geboorte verhogen de feestvreugde. Kortom: MAS neemt haar medewerkers serieus!

Mensgericht schoonmaakbedrijf

Onze ambitie is om het meest mensgerichte schoonmaakbedrijf te zijn! Onze werknemers in uw gebouw hebben de taak hieraan optimaal te werken. Uit de medewerkerenquête blijkt dat aandacht zeer gewaardeerd wordt!

Door onze proactieve houding en efficiënt ingerichte organisatie, zijn wij afwijkende situaties snel en adequaat voor.

Daarnaast zetten wij graag dat stapje extra om de kans op afwijkingen zoveel mogelijk te reduceren tot nul.

Koffie bij een verjaardag is goed voor de sfeer, het kerstpakket hoort erbij en felicitaties bij een geboorte verhogen de feestvreugde. Kortom: neem medewerkers serieus!

Mensgericht schoonmaakbedrijf

Onze ambitie is om het meest mensgerichte schoonmaakbedrijf te zijn! Onze werknemers in uw gebouw hebben de taak hieraan optimaal te werken. Uit de medewerkerenquête blijkt dat aandacht zeer gewaardeerd wordt!

Wij hebben een open en transparante werkwijze. Wij doen wat we met u hebben afgesproken en maken dit volledig voor u inzichtelijk.

Contact

Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op, we staan u graag te woord.