MAS Dienstverlening



Betrokken

MAS traint haar medewerkers niet alleen op schoonmaak maar ook om bij verschillende gebouwgebruikers in woorden en gedrag betrokkenheid uit te stralen. Onze betrokkenheid is een dienstverlening die als serviceverlening een ‘belevenis’ toevoegt. 

Wij zien u als klant; en ook uw eigen klanten, bezoekers en medewerkers zien wij ook als ‘onze’ klant.

Als onze medewerkers zich inleven in de situatie van uw verschillende gebouwgebruikers en de werkhouding en- uitvoering daarop afstemmen ontstaat grote meerwaarde. Want vanzelfsprekend, de eerste indruk en de warmte van gastvrijheid geeft zoveel onbeschreven voordelen!

MAS is ook zeer betrokken bij onze medewerkers. Zowel op privé als zakelijk gebied motiveren wij onze medewerkers en geven wij ze een kans om door te groeien; van schoonmaker tot rayonmanager! Bij MAS is dat mogelijk.

Twee keer per jaar komen wij met ons personeel in een informele relaxte setting bij elkaar om ervaringen te delen en inzicht te krijgen en te geven in de ontwikkelingen binnen MAS. Zo blijven wij allemaal betrokken!

MAS: de menselijke maat in Schoonmaak!

 


Onze vestigingen
Amsterdam
Pieter Braaijweg 107-109
1114 AJ Amsterdam-Duivendrecht
020 - 617 49 26

Den Haag
WTC Den Haag
Prinses Margrietplantsoen 33
2595 AM Den Haag

Rotterdam
WTC Rotterdam
Beursplein 37
3011 AA Rotterdam
06 - 54 90 42 89